Miksi, miksi, miksi? Miksi mulla on energiaa ihan über paljon just tälläsenä päivänä, kun kaikki kaverit on jossain! Enkä mä yksin jaksa ulos mennä, ihan tylsää.
Ajattelin että siivoon koko päivän, mutta nyt kun oon näin energisellä tuulella, mun siivouksessa ei mennyt kun vähän reilu tunti! Nyt voin sitten ylpeenä sanoo äitille kun se tulee töistä; "Istuin koko päivän koneella, kun siivouksessa ei mennyt kun tunti." Ja sitten alkaa se ainainen valitus; "Eikö sulla parempaa tekemistä ole kun tietokoneella istuminen. Tekisit vaikka läksyt joskus!"
Läksyistä puheen ollen.. Mun pitäis tehdä ihan älyttömästi kaikkee! Huhhuh. Pitäis kirjottaa äikän aine loppuun, lukea mantsan kokeeseen, tehdä hissan esitelmää ja suunnitella kuviksen tunnille joku kukka, jonka sitten kätevästi rakentelen. :) Jeejee.
Apulanta-Ihmemaa on muuten aika ihmeen hyvä piisi, vaikka en yleensä apulannasta tykkääkkään.
No mut hei, tähänhän on kiva lopettaa!

"
Ihmemaa, kurittaa
Ihmemaa, tekee oikein
Ihmemaa ojentaa
Ihmemaa tekee miehen."